Reklamacje

Drodzy Klienci, Drogie Klientki,

dokładamy wszelkich starań, aby nasza współpraca satysfakcjonowała każdą ze stron. Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy – z różnych przyczyn – pojawiają się niedogodności, które chcemy jak najsprawniej wyeliminować. Dlatego też prosimy o zapoznanie się z procedurą kilku etapów postępowania, której przestrzeganie pozwoli nam na szybkie reagowanie w problematycznych sytuacjach:

1. Wskaż rodzaj reklamacji: 

handlowa

jakościowa

logistyczna

2. Wybierz właściwą procedurę

dla przedsiębiorstw

dla klientów indywidualnych

3. Pobierz, wypełnij i wyślij formularz reklamacyjny

1. Identyfikacja rodzaju reklamacji

Handlowa

  • Towar niezgodny z zamówieniem
  • Błędna faktura
  • Nieprawidłowe warunki handlowe
 

Kontakt z działem:
Obsługa Klienta

Jakościowa

  • Towar niesprawny
  • Status zgłoszonej reklamacji
  • Naprawa gwarancyjna
 

Kontakt z działem:
Gwarancje/Serwis

Ogólne Warunki Gwarancji
Pobierz

Logistyczna

  • Towar niezgodny z fakturą
  • Dostawa nie dotarła
  • Brak faktury
  • Towar uszkodzony w transporcie
 

Kontakt z działem:
Magazyn/Logistyka

3. Pobranie, wypełnienie oraz wysłanie formularza reklamacji

Za wszelkie Państwa uwagi, które mogą przyczynić się do jeszcze lepszej współpracy, będziemy bardzo wdzięczni. 

Firma Wojnarowscy Sp. z o.o. informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Zgadzam się